czwartek, 19 grudnia 2013

Krokiety rybne z musem pieczarkowym.

Wiemy doskonale, że nie samymi słodkościami żyje człowiek dlatego pora na krokiety. Ale ciut inne niż wszystkie bo z rybka :) A pomysł wyszedł całkiem przypadkiem bo latem zakupiłam ryby, które się mi rozmroziły, gdyż zagadałam się z koleżanką a że miałam naleśniki i rozmrożone ryby wyszły krokiety. Mam nadzieje, że Wam również będą smakowały :)


Składniki:
  Wykonanie:
  1. Mąkę wraz z wodą, jajkiem, mlekiem i olejem połączyć na jednolitą masę. Dodać paprykę, sól i czosnek . Naleśniki smażyć na rozgrzanej patelni. (mi wyszło 4 sztuki)
    W tym czasie rozmrozić i osuszyć filety, przeciąć na pół i oprószyć przyprawą do ryb, sokiem z cytryny i innymi przyprawami wg upodobań. Smażyć na patelni bez tłuszczu.
  2. Na drugiej patelni na ogrzanym tłuszczu zeszklić cebulę pokrojoną w piórka wraz z pieczarkami pokrojonymi w plastry. Kiedy wszystko będzie już miękkie użyć blender i zmiksować na gładką masę, doprawić do smaku. 
  3. Ciepły naleśnik posmarować pieczarkowym musem, na środku ułożyć rybę i zawinąć jak krokieta. Następnie zanurzyć w jajku rozmieszanym ze śmietaną i przyprawami a następnie obtoczyć w bułce tartej. Smażyć na rozgrzanej patelni. Ja podaje je z sosem czosnkowym.
Ot i gotowe. Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz